VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Op onze website vindt u het complete assortiment van ambachtelijke producten van verschillende lokale ondernemingen. U zoekt de producten die u wilt bestellen en plaatst deze in uw winkelwagentje. Wilt u verder rondkijken in het assortiment? Dat is geen probleem, de producten blijven in uw winkelwagentje. Wanneer u de bestelling wilt afronden klikt u op Afrekenen en volgt u de verdere stappen in het bestelproces. Indien nodig, logt u in op uw account. Wanneer u nog niet over een account beschikt kunt u tijdens het bestelproces er gratis een aanmaken.

Waar kan ik mijn geplaatste bestellingen terugvinden?

Wanneer u over een account beschikt en hebt ingelogd, staat aan de rechterzijde in het overzicht Mijn bestellingen. Daar vindt u uw geplaatste bestellingen.

Waarvoor dient een account?

Met een account op Vers op Schouwen wordt het bestellen van verse producten nog eenvoudiger. Bij iedere bestelling hoeft u niet uw gegevens iedere keer opnieuw in te voeren. U logt in, vult uw winkelwagentje met producten en plaatst vervolgens uw bestelling. Daarnaast beschikt u met een account over een overzicht van uw favoriete producten en staan uw geplaatste bestellingen weergegeven.

Hoe maak ik een account aan?

Om te beschikken over een account dient u zich eenmalig te registreren. Na het invullen van de velden klikt u op Registreer. Ondertussen ontvangt u in uw mailbox een e-mail met een activatielink. Door de instructies in de e-mail te volgen rond u uw aanmelding af.

Ik heb geen activatielink ontvangen. Hoe los ik dit op?

Sorry voor het ongemak! Soms kunnen e-mailprogramma's een e-mail als een ongewenst bericht zien en in de spambox plaatsen. Controleer of de e-mail in deze box terecht is gekomen. Zit daar geen e-mail van ons in? Log opnieuw in op onze website. U krijgt de melding dat uw account nog niet is geactiveerd en ziet de mogelijkheid om de activatielink opnieuw aan te vragen. Krijgt u alsnog geen e-mail met daarin de activatielink? Neem dan contact met ons op via info@versopschouwen.nl. We lossen het zo snel mogelijk voor u op.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Nee, we hanteren geen minimale bestelhoeveelheid. Bezorging is gratis vanaf €20,-!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het kan voorkomen dat u na het plaatsen van uw bestelling vergeten bent een bepaald product te bestellen. Wilt u extra producten aan uw bestelling toevoegen? Neem contact met ons op via telefoonnummer 0111-691361 of het e-mailadres info@versopschouwen.nl.

Zijn er ook andere manieren om een bestelling bij jullie te plaatsen?

Heeft u moeite met bestellen via onze website? U kunt uw bestelling ook via e-mail of telefonisch doorgeven. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@versopschouwen.nl.

Ik zit op een camping. Kan ik ook bestellen?

Welkom op Schouwen! Het is mogelijk om uw bestelling op de camping te ontvangen. Vul bij het plaatsen van de bestelling de adresgegevens van de camping in. Wij bezorgen de producten aan de receptie van de camping.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor iDeal.

Er is iets fout gegaan tijdens de betaling. Wat moet ik doen?

Wij helpen je graag persoonlijk verder. Neem contact met ons op via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@versopschouwen.nl.

Cadeaubonnen

Hoe wissel ik een cadeaubon/-kaart in?

Weet je al wat je wilt kopen? Dan kun je inwisselen terwijl je bestelt:

  • Plaats je boodschappen in je winkelwagentje
  • Ga naar de winkelwagenpagina
  • Voeg bij "Code invoeren" je cadeaubonnummer in
  • Rond je bestelling af. Je ziet vanzelf welk bedrag je eventueel moet bijbetalen

Moet ik een cadeaubon/-kaart in één keer besteden?

Ja, je moet de cadeaubon/-kaart in één keer besteden.

Hoeveel cadeaubonnen/-kaarten mag ik bij één bestelling gebruiken?

Per bestelling kun je één cadeaubon/-kaart gebruiken.

Kan ik achteraf betalen met een cadeaubon/-kaart?

Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond, kun je die niet meer betalen met een cadeaubon/-kaart.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het bestelproces geeft u aan waar en wanneer u uw bestelling wilt ontvangen. Zo ontvangt u uw bestelde producten op het moment dat voor u het beste uitkomt.

Op welke dagen bezorgen jullie?

Wij bezorgen op dinsdag, woensdag (avondbezorging), donderdag (avondbezorging), vrijdag en zaterdag en hanteren de volgende bezorgmomenten:

Weekdag: Bezorgmoment:
Dinsdag 11.00 - 14.30 uur
Woensdag 17.30 - 20.00 uur
Donderdag 11.00 - 14.30 uur
Vrijdag 17.30 - 20.00 uur
Zaterdag 11.00 - 14.30 uur

Wilt u uw bestelling op een specifieke tijd of dag ontvangen? U kunt dit bij het afronden van de bestelling aangeven.

Door de afhankelijkheid van onze leveranciers kunnen wij niet altijd garanderen dat we de producten op deze tijd kunnen leveren, we zullen dit dan zo snel mogelijk aan u laten weten. Voor afwijkende bezorgmomenten kan het zijn dat we bezorgkosten moeten rekenen. Op zon-, maan- en feestdagen bezorgen wij geen bestellingen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bezorgen uw boodschappen vanaf €20,- gratis uw bestelling op het adres dat voor u het beste uitkomt (op Schouwen-Duiveland). Bij bestellingen onder €20,- vragen wij een tegemoetkoming in de bezorgkosten van €4,95.

Moet ik thuis zijn als mijn bestelling bezorgd wordt?

Het is wel handig als u thuis bent om uw bestelling in ontvangst te nemen. Zo kunt u uw boodschappen direct opbergen zodat ze vers blijven. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welke dag voor u het beste uitkomt waarop wij uw bestelling leveren. Wanneer u door omstandigheden niet thuis aanwezig kunt zijn, nemen wij uw bestelling mee terug naar Vleesboerderij Boot. Daar staan uw bestelde producten veilig en koel. De bezorger laat u weten dit weten door middel van een kaartje in uw brievenbus. De bestelling is daarna tijdens de openingstijden af te halen bij Vleesboerderij Boot.

Openingstijden:
Maandag 12.00-18.00
Dinsdag tm Vrijdag 9.00-18.00 uur
Zaterdag van 9.00 – 17.00 uur

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres op Schouwen Duiveland te laten bezorgen. U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Om een snelle levering te garanderen hebben wij een eigen bezorger.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

Uw bestelling is zorgvuldig ingepakt in een box.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Mocht het voor u beter uitkomen dan kunt u uw bestelling afhalen op één van onze afhaalpunten. Selecteer bij het plaatsen van uw bestelling het afhaalpunt van uw keuze. Houd u wel rekening met de openingstijden van het betreffende afhaalpunt. U hele bestelling staat klaar bij het afhaalpunt van uw keuze.

Wat gebeurt er als een product niet leverbaar is?

Doordat onze leveranciers werken met (relatief) kleine voorraden en verse producten kan het voorkomen dat een product onverwacht niet leverbaar is.

We proberen dan een vergelijkbaar product te leveren. Mocht dit niet lukken wordt het bedrag dat je betaalde voor dit product direct teruggestort. U kunt het product dan later nogmaals bestellen.

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

Waar gewerkt wordt gaat wel eens iets mis, helaas kunnen ook wij fouten niet honderd procent voorkomen. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling of producten neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0111-691361 of het e-mailadres info@versopschouwen.nl.

Overig

Ik heb een vraag over of een suggestie voor het assortiment. Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons bereiken via telefoonnummer 0111-691361 en het e-mailadres info@versopschouwen.nl.

Heeft Vers op Schouwen ook aanbiedingen?

Op dit moment zijn er een aantal leveranciers die kortingen doorvoeren op onze website.

Wat is Vers op Schouwen?

Verse, gezonde en eerlijke producten eenvoudig bestellen en gratis aan huis laten bezorgen. Vers op Schouwen is uw regionale supermarkt. U bestelt en laat de producten leveren waar en wanneer het u uitkomt. Lees meer over Vers op Schouwen.